Masuri speciale COVID-19

Nyotacare

Dragi oaspeți,

Trăim o perioadă neobișnuită. Deși trebuie să vă luați măsuri excepționale pentru siguranța dumneavoatra, trebuie totuși să călătoriți, să mergeți în vacanțe, să vă relaxați.

Noi, la hotel Nyota, dorim să vă primim în condiții de siguranță pentru ca dumneavoastră să aveți parte de clipele de relaxare pe care le doriți.

Pentru a vă asigura aceste condiții de siguranță am luat o serie de măsuri pe care le veți găsi detaliate mai jos pentru fiecare spațiu al hotelului. Știm că o parte dintre ele sunt neobișnuite pentru rutina fiecăruia în vacanță însă vă recomandăm să le respectați pentru ca toți să putem să ne continuăm viața, munca, vacanța ca și până acum.

Accesul în hotel:

După cum știți hotelul Nyota asigură locuri de parcare pentru toate camerele, acesta fiind un avantaj major al cazării la hotelul nostru. La ieșirea din parcarea etajată către hotel precum și la toate intrările acestuia veți găsi dozatoare automate de dezinfectant pe care vă recomandăm să le  folosiți de fiecare dată când intrați sau ieșiți din hotel.

La intrarea principală în hotel veți găsi un termoscanner care vă va măsura temperatura și vă va invita să purtați masca în interiorul hotelului în spațiile publice. Conform legilor în vigoare, purtatul măștilor în spațiile publice închise este obligatoriu. Vă rugăm să vă asigurați că aveți masca la dumneavoastră tot timpul și să o folosiți în interiorul hotelului până ajungeți în cameră.

Recepția hotelului:

Fie că veniți pentru check-in, check-out sau doriți să întrebați ceva recepționerii vor fi mereu la dispoziția dumneavoastră. Pentru a asigura protecția și distanțarea am montat panouri de plexiglas pentru fiecare stație de lucru din recepție. Dacă veniți pentru a vă caza în hotel vă anunțăm că vor fi două formulare ce trebuiesc completate și semnate de fiecare persoană înainte de a se putea caza în hotel: fișa de anunțare a sosirii și plecării și un chestionar de evaluare privind prevenirea raspindirii virusului SARS-CoV2 (COVID-19).

Pentru a scurta la minim timpul petrecut la recepție vă sfătuim să completați aceste formulare de precheck-în online pe website-ul hotelului Nyota. Astfel, la sosire, le veți găsi completate și printate la recepție și va trebui doar să le semnați. Pentru a semna documente veți găsi pixuri dezinfectate. După folosire, vă rugăm să puneți pixul în recipientul de pixuri folosite pentru a putea fi dezinfectat ulterior de colegii noștri. Cardurile de access în cameră vor fi dezinfectate în prealabil.

Colegii noștri din recepție dezinfectează toate suprafețele la un interval regulat și după fiecare client. Cu toate acestea vă recomandăm să aveți un contact fizic minimal cu desk-ul de recepție.

Spații publice și lifturi:

Veți găsi peste tot in interiorul hotelului dozatoare automate de dezinfectant. Acestea sunt amplasate la intrări, la fiecare etaj lângă lift, la intrarea în restaurant. Veți găsi peste tot în hotel mesaje legate de prevenirea răspândirii acestui virus și recomandările noastre legate de comportamentul în spațiile publice ale hotelului Nyota. Pentru a asigura distanțarea fizică față de alte persoane recomandăm folosirea scărilor principale de acces în cameră pentru etajele inferioare. În cazul în care doriți să folosiți lifturile vă menționam că acestea pot fi folosite pentru urcare sau coborâre doar de membrii aceleiași familii sau persoanele care locuiesc în aceeași cameră.

Butoanele lifturilor, mânerele ușilor, mâna curentă și toate zonele din spațiile publice cu potențial risc ridicat datorită atingerii cu mâna vor fi dezinfectate la un interval regulat de colegii noștri de la housekeeping. Am curățat și tratat toate filtrele de aer condiționat pentru a vă oferi un aer proaspăt și curat.

Toaletele din spațiile publice au un program de dezinfectare și curățenie adecvat și regulat. Veți putea observa pe spatele fiecărei uși ora la care colegii noștri au trecut și dezinfectat aceste spații. Totuși, pentru siguranța dumneavoastră, vă recomandăm să folosiți toaleta din cameră în cazul în care sunteți cazat în hotel.

Deși ne mândrim cu unul dintre cele mai frumoase holuri de recepție din Mamaia, pentru că aceasta zonă este tranzitată de multe persoane vă recomandăm să nu staționați foarte mult și să folosiți zona canapelelor și fotoliilor doar atunci când este cazul.

Camere:

Sunteți la Nyota. Designul deosebit al camerei noastre ne face să fim unul dintre cele mai apreciate hoteluri din Mamaia. Ne-am luat măsuri speciale pentru ca acest spațiu să fie locul unde vă puteți relaxa știind că toate lucrurile sunt curățate și dezinfectate. Colegii noștri de la housekeeping acordă o atenție deosebită curățeniei camerei înaintea sosirii clienților insistând asupra tuturor suprafețelor cu care ați putea intra în contact. Lenjeria și prosoapele sunt spălate cu detergent special căruia i-am adăugat în acest an și un dezinfectant. Mai mult decât atât, înaintea sosirii în hotel camera este dezinfecatata cu un aparat certificat cu raze UV care distrug toți germenii și virușii existenți în cameră. După folosirea acestuia camera este aerisita. Dacă la intrarea în cameră simțiți un miros puțin neobișnuit acesta este de la aparatul de dezinfectare care tratează aerul din cameră. Vă rugăm să nu vă panicați și să aerisiți camera dacă acest miros este sesizabil.

Pentru a evita cât mai mult să păstrăm în cameră obiecte care ar putea transmite viruși am hotărât să renunțăm în mare parte la materialele tipărite din cameră. Veți găsi în menul televizorului alegând Smart Menu toate informațiile pe care le găseați în mapa tipărită din cameră. La fel, tot în menul smart al televizorului veți găsi menul de minibar și menul de room service. Oricând colegii din recepție vă stau la dispoziție pentru orice întrebare sau solicitare telefonică.

Restaurant și terasă:

Conform reglementărilor în vigoare este permisă servirea de mâncare și băutură doar pe terasele exterioare sau în cameră la room service. În acest an am implementat în cadrul restaurantului nostru menu-ul electronic. Acesta nu mai există sub formă tipărită și poate fi accesat scanând un QR code aflat pe masa de pe terasă sau în cameră pe menul televizorului. Dacă nu aveți posibilitatea de a scana QR codul menului, colegii din restaurant vă pot oferi o tabletă care va fi dezinfectată în față dumneavoastră. Am implementat proceduri și măsuri speciale în bucătărie pentru o protecție maximă a preparării și servirii mâncării. Găsiți mai multe detalii în paragraful despre angajați și proceduri. Toată vesela și ustensilele sunt dezinfectate. Tacâmurile pentru terasă vor fi dezinfectate cu un aparat special și apoi sigilate într-o pungă de plastic. Am renunțat la toate obiectele de pe masă care ar fi putut transmite viruși de la o persoană la alta și veți avea din ce în ce mai multe produse de unică folosință.

Piscina:

Știm că abia așteptați să faceți baie în piscina noastră. În această primăvară am curățat și dezinfectat toată suprafața piscinei, atât în interior cât și în jurul acesteia. Apa este filtrată și tratată corespunzător. Facem teste în fiecare zi pentru a vedea calitatea acesteia. După cum știți piscina noastră are apă sărată, clorinarea acesteia facanduse prin electroliza sării. Clorinarea cu sare este o alternativă ecologică la tratamentele cu clor deoarece reprezintă o reacție chimică în totalitatea naturală. Instalarea unui sistem de electroliză cu apă sărată reprezintă una dintre cele mai bune metode de tratare a apei dintr-un bazin. Apa din piscină este tratată în mod natural, fără adăugarea vreunui produs chimic, iar acest lucru o face deosebit de sănătoasă. Șezlongurile de la piscină au fost tratate și revopsite. Ele vor fi așezate în pereche de câte două respectând distanțarea fizică recomandată de autorități. Vom igieniza și dezinfecta șezlongurile după fiecare folosire și infiecare dimineață și seară. Vă recomandăm să citiți regulamentul de folosire a piscinei, să faceți duș înainte de a o folosi și să folosiți dușul de picioare înainte de a intră în piscină. Pentru siguranța dumneavoastră, în interiorul acesteia vă recomandăm să păstrați distanța față de ceilalți utilizatori și să amânați intrarea în piscină dacă este deja folosită de mai multe persoane.

Plajă:

Hotelul Nyota oferă șezlong gratuit pentru clienții hotelului la plaja Asylum. Șezlongul se oferă în baza cardului primit la check-in pentru fiecare din ocupanții camerei. Șezlongurile de la plajă sunt distanțate conform regulilor impuse de autorități și sunt dezinfectate în fiecare dimineață și seară și după fiecare client. Servirea la bar nu este permisă. Vă rugăm să vă adresați colegilor noștri de la plajă pentru comanda de bar. La plajă se iau toate măsurile impuse de autorități pentru respectarea distanțării și a siguranței clienților.